niedziela, 6 września 2015

Sprawa niecierpiąca zwłoki – pilnie poszukiwana beta.



Witam was wszystkich.
Niestety jeszcze nie przybywam do was z kolejną częścią miniaturki, ale sprawa jest równie ważna. Obiecałam wam wersję PDF la fin de la vie, był konkurs na betę, wybrałam jedną z kandydatek, praca się rozpoczęła i tu następuję koniec. Z przewidywanych dwóch tygodni na sprawdzenie zrobiło się kilka miesięcy, stąd te opóźnienia. Jakby tego było mało nie mogę się skontaktować z osobą sprawdzającą i nawet nie wiem na czym stoję, dlatego podjęłam decyzję, że pora znaleźć kogoś innego, kto tym razem dotrzyma terminu. Głównie jest to spowodowane tym, iż od października zaczynam studia i jest to niemal pewne, że nie będę miała czasu na ogarnięcie tego, chcąc prowadzić demony. Dlatego też przejdę do sedna:

Pilnie poszukuję sumiennej bety, która do dnia 21 września dałaby radę sprawdzić całe moje opowiadanie – prawie 500 stron czcionką 11.

Wiem, że to dużo, ale czas mnie nagli, dlatego poszukuję osoby, która jest całkowicie pewna, że znajdzie na to czas i wyrobi się z terminem, bo nie mogę sobie pozwolić na taką sytuacje jak teraz, jeśli chcę w najbliższym czasie wydać ten PDF.
Osoby zainteresowane proszę o skontaktowanie się ze mną drogą mailową. Mój adres to:

Liczę na jak najszybszą odpowiedź, gdyż jak widzicie bardzo zależy mi na czasie.

Pozdrawiam A

12 komentarzy:

  1. Gdyby nie to, że kompletnie nie znam się na betowaniu, a moja ortografia leży i kwiczy...... to chętnie bym pomogła :) Na razie mogę tylko życzyć powodzenia i cierpliwie czekać ;)

    _mercji_
    P.S To mój pierwszy komentarz tutaj, chociaż opowiadanie czytałam na bieżąco, tylko skąd taka biedna ja mogła wiedzieć o tym, że wypadałoby skomentować? XD Mogę tylko przepraszać :'(
    P.S 2 Jak by co to poczekamy. A przynajmniej ja poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogu niech będą dzięki tak się bałam , że będę musiała długo czekać . Mam nadzieje że notka pojawi się dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę wiedzieć jak będę mogła zdobyć wersję PDF twoich blogów ? ~Eris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieszczę ją na swoim chomiku, do którego podam link, jak i również będę ją rozsyłać drogą mailową. Szczegóły podam, gdy będzie już ona gotowa.

      Usuń
  4. Czy rozdział pojawi się dzisiaj? Bądź jutro ok 2 w nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym blogu nie pojawiają się już rozdziały. To zakończona historia. Publikuję tu co najwyżej miniaturki

      Usuń
  5. Gdzie pojawi się rozdział? Bo nie ogarniam...Jakieś nowe opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje aktualne opowiadanie i tu pojawiają się rozdziały:
      http://dramione-demons-of-the-past.blogspot.com/
      Na la fin de la vie publikuję już tylko miniaturki.

      Usuń
    2. Akiedy bedzie nowa miniaturka ?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest mały problem, sprawdzona wersja nieco się minęła z moimi oczekiwaniami i generalnie zostałam na lodzie. Wydanie PDF'u znacznie się opóźni, gdyż jak tylko przejedzie mi generalne zniechęcenie do tematu muszę zaczynać wszystko od zera, a czasu będę miała jeszcze mniej niż teraz.

      Usuń