czwartek, 9 maja 2013

Prolog


W końcu nastał upragniony przez cały świat czarodziei czas pokoju. Po zgładzeniu Lorda Voldemorta przez Harry’ego Pottera wszystko zaczęło wracać do normy. Ludzie przestali się bać wychodzić z domów i zaczęli na nowo cieszyć się życiem. Rodziny mogły w spokoju przeżywać żałobę po poległych w II Bitwie o Hogwart. Przez dwa miesiące trwała odbudowa gmachu zamku szkoły magii. Ochotników nie zabrakło, w końcu miejsce to miało wielkie znaczenie dla wielu ludzi. Poplecznicy Czarnego Pana zostali wyłapani i osadzeni w Azkabanie, czyli tam, gdzie ich miejsce. Ludzie znowu spali spokojnie, nie bojąc się jutra. Teraz każdy mógł się oddać bardziej przyziemnym sprawom niż walka o większe dobro lub o życie własne i bliskich.

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki króciutki, ale to przecież prolog. Jestem ciekawa, co dalej
    Pozdrawiam
    ~hope~

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego prologu wywnioskowałam, że: wszystko się może zdarzyć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet prolog wyszedl ci bosko :/
    Masz strasznie lekki styl pisania, co jest genialne!
    Fajnie, ze akcja dzieje sie po wojnie ^^
    *.*
    Lece dalej <3
    Pozdrawiam <3
    Dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz uroczy styl pisania °ͺ°
    Już po prologu moge powiedzieć ze uwielbiam twojego bloga i ciebie.
    Obiecuje że skomentuje każdą notke

    Ps. Podpisuje się tak :
    ~~~~~~~~~~JaniK

    OdpowiedzUsuń
  5. Początek już mi się podoba ! :-)
    'Biegnę' dalej po więcej, więcej i więcej ! :-D
    CzytelniczkaGreen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie sie zapowiada :)
    http://dzieci-mroku.blogspot.com/?m=1
    http://harry-potter-cz8.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy prolog ^^ ~TMR

    OdpowiedzUsuń
  8. krótkie, acz treściwe.
    mam nadzieję, że się nie zawiodę :p
    ~Mudblood

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie z tego prologu nie wynika nic, poza tym, że możemy się spodziewać kanonu, z wyjątkiem epilogu (ale i tego nie możemy właściwie być pewni), co więcej radziłabym zastąpić liczbę 2 po prostu słowem "dwa" ;) Mógłby być odrobinę dłuższy i mieć jakąkolwiek wskazówkę odnośnie treści.

    Po tym nie mam pojęcia czego mogę się spodziewać... ale styl masz całkiem lekki, więc skuszę się na kolejny rozdział :)

    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh chyba nie będę potrafiła się powstrzymać przed kolejnym opowiadaniem mimo maturki.. No poczytam dalej i ciągle czekam na tego 15 maja kiedy na demonach wstawisz coś nowego :) Jestem głodna dalszej części :)
    Pozdrawiam,
    http://saveyourself-kt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Króciutki ale ciekawy. Wszystko może się wydarzyć ;).
    Nieparzysta

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku przeczytałam pp zgwałceniu zamiast zgładzeniu Voldemorta :-D Prolog super

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny , przeczytałam całego bloga już 2 razy
    Pozdrawiam
    https://happinessforeverdramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prolog jest naturalny i delikatny- taki mi się podoba ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prolog aby tak dalej! Koko

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prolog aby tak dalej! Koko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wampirzyca \ Intruz13 marca 2016 13:54

    Prolog jest naturalny i delikatny- taki mi się podoba ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne. A poza tym tak jak lubie czyli krótko zwięźle i na temat

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej to znowu ja fajny prolog zabieram się do dalszego czytania.

    Keyra

    OdpowiedzUsuń