piątek, 6 grudnia 2013

Mikołaj ♥


Wiem, że najlepszym prezentem dla was byłby rozdział, ale niestety nie wyrobiłam się. W tym tygodniu prawie w ogóle nie miałam czasu no i wyszło tak jak wyszło. Postanowiłam jednak zrobić coś innego. Wiem, że to nic takiego, ale cóż zawsze jakiś prezent. Oto kilka obrazków, filmików o Dramione oraz moje ulubione piosenki, które być może komuś również przypadną do gustu. Obiecuje, że właściwy prezent, czyli rozdział pojawi się w ten weekend :)

Pozdrawiam A♥





































12 komentarzy:

  1. Spokojnie, poczekamy ;3
    To zdjęcie z aniołkiem i diabłem mnie rozwaliło xd
    Ja tobie również wspaniałych mikołajków ;*
    Pozdrawiam, Cave ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia i gify rozbrajające <3 Najbardziej urzekł mnie ten w którym Hermiona wyrywa się Ronowi, a Draco rodzicom czyli w domyśle biegną do siebie <3 Dziękuję! Czekam z niecierpliwością na weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, na rozdział poczekamy. Giffy i zdjęcia mnie zabiły. Rzeczywiście najlepszy jest ten gdy biegną ,,do siebie" ale świetne jest też zdjęcie z mionką i laleczką voodoo ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na rozdział. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Najbardziej mi się spodobało to z aniołkiem i diabełkiem.
    Na rozdział poczekamy.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekamy. Wszystkiego naj !
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jak ja kocham Mikołajki :P Dzięki za ten prezent od cb, napewno sb pobiorę, ale co tam, że to jest piractwo internetowe :P xD Ja i tak cię kocham, a i tak do dzisiaj się jaram ostatnim rozdziałem :P Masz pewność, że mnie jeszcze nie raz spotkasz na tym blogu, bo wiesz, kocham cię, znaczy twój blog. <3 ale ja dzisiaj wylewna ^^
    Pozdrawiam,
    Życzę weny,
    Agnes Delaquere

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Aniołek i diabełek najlepsi =D Zapraszam na mój blog - http://dramione3.blogspot.com/ Czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmiki, obrazki, piosenki, gify! <3
    Wszystko takie wspaniałe! :3
    Czekamy na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodasz nn dzisiaj prooooooosze.

    OdpowiedzUsuń