sobota, 22 października 2016

Kilka słów od Laf

Witam

Na wstępie chciałabym przeprosić. To okropne jak długo każe Wam czekać na kolejną część miniaturki. Odkryłam jednak, że nie potrafię pisać dwóch rzeczy jednocześnie. Jestem tak skupiona na demonach, że nie umiem przenieść się w klimat Twardej sztuki. Stąd moja decyzja o usunięciu opublikowanych już części, ale oczywiście nie na zawsze. Najpierw skończę całość i wtedy ją opublikuję już nie dzieląc na części. Myślę, że jest to najlepsze wyjście. Nie chcę Was zostawiać z przerwanym tekstem, którego kontynuacja ukaże się nie wiadomo kiedy. Demony są moim priorytetem. Dlatego przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Obiecuję wrócić z Twardą sztuką już w całości.
Przy okazji. Niebawem powinnam otrzymać sprawdzony tekst La fin de la vie. Jeśli wszystko będzie w porządku w okolicach stycznie/lutego powinien w końcu wyjść PDF. Oczywiście o pojawi się tu informacja na ten temat.
Wszystkich, którzy nadal mają ochotę czytać moją twórczość zapraszam na mojego aktualnego bloga również o tematyce Dramione. 



Laf


7 komentarzy:

  1. Omg, nie mogę się doczekać!!!! ^_^ / Oluś

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie umiem doczekać pdfa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszesz jeszcze coś w stylu głównego opowiadania z tej strony? Uwielbiam te Twój styl pisania i to, gdy Draco chce się zmienić i musi "udobruchać" Mione :)
    Mam nadzieję, że tak i czekam na kolejne części Twardej Sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturkę jakąś na pewno w podobnym klimacie jeszcze napiszę. Co do większego opowiadania również istnieje taka możliwość.

      Usuń
    2. Super! Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  4. Będę czekać :) I mam przy czym, demony są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń